شهید علی خانزادی
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 304
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


کد گالری

جنگ دفاع مقدس تماس با مدیر
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 304
:: کل نظرات : 6

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : فتحی

شهادت برترین مرگهاست.           پیامبر اکرم (ص)

*زندگی نامه :

شهید علی خانزادی در سال 1338 در خانواده ای مؤمن و معتقد در روستای هلشی از توابع شهرستان ایوان دیده به جهان گشود. در سن 7 سالگی علی رغم فقر شدید حاکم بر خانواده پای به مدرسه نهاد و تحصیلاتش را با مشکلات ناشی از فقر تا پایان دوره ی راهنمایی به پایان رسانید و سپس وارد آموزشگاه بهیاری در استان ایلام گردید که موفق به کسب دیپلم بهیاری شد. او در اواخر تحصیلاتش که مصادف با آغاز قیام همگانی ملت ایران برای سرنگونی رژیم ستم شاهی بود، فعالیت گسترده ای را در زمینه ی تهیه و پخش اعلامیه ها و نوارهای سخنرانی امام (ره) آغاز کرد. در این موقع برای انجام خدمت سربازی رهسپار یکی از پادگان های آموزشی در تهران گردید و در آنجا به دلیل داشتن فعالیت چندین بار بازداشت گردید که با صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر فرار سربازان، از پادگان فرار نمود. شهید خانزادی با پیروزی انقلاب اسلامی در بهداری استان ایلام به عنوان بهیار استخدام شد و با حضور در مناطق محروم شهرستان دهلران، موسیان، صالح آباد علاقه مندی و پایبندی خود را نسبت به قشر محروم به منصه ی ظهور نشاند. او در کارهای خیر پیش قدم بود و یکی از مؤسسین صندوق قرض الحسنه شهدا در ایوان بود.

شهید خانزادی مانند مولایش علی (ع) گاهی اوقات غذا و آذوقه به دوش می کشید و شبانه به خانه مستمندان و نیازمندان می برد. ایشان در اوائل سال 1360 با توجه به علاقه شدید به حضور در جبهه و عشق به شهادت وارد سپاه پاسداران شد و در سال 1363 مسئولیت بهداری تیپ 114 امیرالمؤمنین (ع) را برعهده گرفت که سرانجام در غروب خونین پنجم آبان ماه 1363 در حین سرکشی به خطوط رزمندگان در جبهه مهران به آرزوی دیرینه خود- که همانا شهادت در راه خدا بود- رسید.

* فرازی از وصیت نامه :

ای ملت مسلمان، همیشه یار و یاور روحانیت اصیل و مبارز باشید. جهاد اکبر یعنی جهاد با نفس را فراموش نکنید. شما ای رزمندگان کفر ستیز، از پیروزی هایی که نصیبتان می شود مغرور نشوید، زیرا غرور دریای نفس عمل انسان را هر چند خالص و بی ریا باشد تباه می کند.

از مادر رنج دیده و زحمت کش ام پوزش می خواهم که نتوانستم در عمر کوتاه خود حق او را ادا کنم. از خداوند می خواهم که به او اجر فراوان و پاداشی در خور شأن عنایت فرماید. و تو ای همسر مهربانم، از تو معذرت می خواهم. درست است که ما سه ماه بیشتر در کنار هم نبودیم ولی تازه دامادهایی بودند که فقط یک روز با همسر خود زندگی کرده و شهید شدند. از تو می خواهم که همچون کوه در برابر سختی ها و مصائب مقاوم و استوار بایستی و استقامت کنی و پیام ما و مظلومیت شهدای ما را به گوش جهانیان برسانید.



تماس با مدیر

:: موضوعات مرتبط: شهدا , آبان , ,
:: بازدید از این مطلب : 1141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
بیت_الشهدا #شهدای_شهرستان_ایوان https://telegram.me/bitoshohada364
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه